Festive500 odslej tudi virtualno
Zadnjih deset let je bil Raphin Festive500 ultimativen zimski izziv, v enajsti izvedbi pa si lahko od božiča do novega leta priborite našitek tudi v udobju vašega doma.Rapha
Po desetih letih se v sodelovanju z Zwiftom seli Festive500 tudi v virtualni svet. Zwift postaja čedalje pomembnejši igralec v svetu kolesarstva in kar tako so si izborili tudi ekskluzivno pravico do organizacije svetovnega e-športnega prvenstva v kolesarstvu pod okriljem Ucija. Vsaj za Festive500 pa ni nujno plačati članarine za Zwift, ampak bo veljala vožnja na katerikoli virtualni platformi, ki jo je mogoče naložiti na Stravo.
Kaj je Rapha Festive500?
Namen izziva je, da je težko
Zadnjič sem šel tik pred temo za dobro uro na kolo. V vetrovnem in vlažnem vremenu je termometer kazal minus tri stopinje. Poleg tega sem se vozil gor in dol po ravni cesti skozi Črno vas. Po obupno razpokani cesti dvakrat tja in nazaj, pa še malo. Ni bilo lahko, tudi zato, ker sem še kar drvel, je bilo pa lepo, ko se je odprl razgled na poledenele goličave. Doma sem si rekel, da je to kljub otrplim prstom in zatohlini pod jakno še vedno bolje, kakor zviftati pri odprtem oknu in z umetnim vetrom v bradi.
Matej Zalar
Pomislil sem, da bi se lahko letos spet lotil izziva Festive500. Lani ni bilo lahko. Prevoziti 500 kilometrov v osmih dneh je za večino izziv že sam po sebi, med božičem in novim letom pa nas na severni polobli ovirajo še kratek dan in običajno precej neprijetne temperature. Slovenci imamo sicer srečo, da se zlahka odpeljemo v sredozemski del dežele – če seveda ne razsaja kaka pandemija.
A izziv dobi prave razsežnosti, če se ga lotimo v mrazu in na mokrih ali blatnih cestah. Tako so si ga pri Raphi tudi zamislili. Tako, da je težak. Tako, da ga ne zmore vsak. In da ga vsak ne zmore vsako leto. Z veseljem bi eno leto pogorel – bolje rečeno, zmrznil –, zato da bi ga lahko dokončal naslednje leto.
Ne gre za kilometre, ampak za prava doživetja
Zdaj bo to bolj preprosto. Če bo preveč mraz, se bo kolo pač namestilo na trenažer in se opravilo v vzporednem svetu. Res je, da niti na trenažerju ni šala prevoziti v osmih dneh 500 kilometrov. Dvomim pa, da bo zadovoljstvo ob opravljenem izzivu enako, kot če bi kakšnih dvajset ur raje gonili na svežem mrzlem zraku.
Navsezadnje ne gre za kilometre, niti za ure, ampak za doživetja. Tega se pri Raphi prav dobro zavedajo že od samega začetka, ko so s svojimi promocijskim videomaterialom mnogim nekako spremenili pogled na ta šport. Toda, naj je to konservativnim kolesarjem všeč ali ne, virtualni svet je postal del tega športa, pandemija pa je razvoj samo pospešila.
Kaj pa mislite vi? Je Festive500 na trenažerju enakovreden tistemu, ki ga izvedemo na pravem, terenu?
Komentarji
Niti približno! 500km na trenažerju je za razliko od vožnje po terenu...en gromozanski kup dolgčasa.
Po mojem ni nikakršne primerjave. Prevoziti 500km na trenažerju je bistveno težje.
Uff težka.. če si trenažerja vajen, je po mojem tistih 500km udobneje preživet na toplem pred tvjem.. Pravi izziv je zame najti voljo in čas za to razdaljo v kratkih zimskih in vremensko pogosto neprizanesljivih dnevih na prostem. Letos me zelo vleče probat. Zunaj. Mogoče celo rata (:
Za komentiranje se prijavi
Nov uporabnik?Ustvari račun.