Novost: Strava StatMaps

Naročniki na Stravo lahko po novem obarvajo zemljevide. Se splača zaradi tega plačati naročnino? Samo zaradi tega ne.

Pri Stravi se ne spreminja veliko. Aplikacija ostaja nepregledna, iskanje segmentov je precej zamudno, a odkar je plačljiva večina naprednih storitev, se trudijo vsaj z uvajanjem novih funkcionalnosti. Nova pridobitev omogoča grafičen prikaz določenih podatkov na zemljevidu. StatMaps ni ravno revolucionarna novost, saj podobno omogočajo mnoge športne aplikacije, med drugim tudi Garminov Connect.

Uporabi geslo!

Na voljo je že od petka, a doslej na svoji časovnici še nisem opazil, da bi jo kdo uporabil. To po svoje ni nenavadno, prvič zato, ker je na voljo samo za naročnike – vendar pa lahko obarvane zemljevide vidijo vsi –, drugič pa zato, ker je uporaba … no, zapletena. Poznati moramo namreč gesla, ki jih kot ključnike vpišemo kar v naslov aktivnosti – ali v opis (Dominus, hvala za opombo!).

Ključnik

 

#PaceMap

Temnejše barve prikazujejo hitrejši tempo

#SpeedMap

Temnejše barve prikazujejo višjo hitrost

#HeartrateMap

Temnejše barve prikazujejo višji srčni utrip

#ElevationMap

Temnejše barve prikazujejo večjo nadmorsko višino

#GradientMap

Rdeča barva za vzpon, zelena za spust (temnejša barva za večji naklon)

#PowerMap

Temnejša barva ob večji moči

#TimeMap

S časom aktivnosti je barva čedalje temnejša

#TemperatureMap

Rdeča za višje, modra za nižje temperature

 
 

Črta se potem na zemljevidu takoj obarva samodejno – tudi za pretekle aktivnosti, če seveda dodamo ustrezen ključnik.

Dober začetek, a pričakujemo nadgradnjo

Po eni strani je to res preprost način. Po drugi strani pa bo uporaba ključnikov za marsikoga nadležna že zato, ker se podaljša ime ali opis vadbe – ali ga, z vidika urednika, celo pokvari. Zadeva sicer deluje na mobilni aplikaciji in na spletni strani – kar ni samo po sebi umevno za vse funkcije na Stravi –, menda pa tudi za vožnje na Zwiftu.

Ugotovil sem, da je prikaz problematičen oziroma neuporaben, če se po isti cesti zapeljemo dvakrat – na primer po klancu gor in dol ali če naredimo več krogov, kar pa je po svoje razumljivo.

Precej nerazumljivo pa je barvni prikaz na voljo samo na časovnici in ne tudi, ko aktivnost odpremo ter zemljevid razširimo in približamo, ko se torej želimo potopiti v analizo vožnje. Na časovnici je prikaz precej nepregleden že zaradi majhne slike, uporabnost pa je tako vprašljiva. Zanimivo bi bilo tudi, če bi se na enak način obarval višinski diagram. Ali da bi lahko vsaj prek spletne strani preprosto izbirali med prikazi različnih statistik z izbirnikom – ne da bi vnašali ključnik.

Vsekakor je to zanimiva novost, vendar žal nedodelana oziroma preslabo izkoriščena. Nekaj na hitro …

Komentarji

Najbolj všečkan komentar

miran8. 10. 2020 ob 08:34

Ja, bolj kot ne vsak stroj, bodisi biološki ali mehanski, ima neko omejeno toplotno učinkovitost (ki je omejena z zakoni termodinamike). Tam nekje 20-30% je večinoma maksimum pri normalnih pogojih (z nekaterimi izjemami). Tako da dejansko potem zelo pomemben faktor postane odvajanje odvečne toplote ali po domače hlajenje. Mimogrede, to je skoraj edina funkcija, kjer ima človek prednost pred večino drugih živali, se pravi učinkovito hlajenje pri višjih temperaturah. Menda obstaja celo nek tekaški maraton, kjer tekmujejo ljudje in konji in ne zmaga vsako leto konj, odvisno pač od vremena. Bolj kot je vroče, bolj je v prednosti človek.

Več (+10)

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik?Ustvari račun.