Lachlan Morton: ultra priprave na Giro

Najbolj odbita ekipa World Toura je svojemu asu dovolila pred Girom dirkati na 725 kilometrov dolgi gravlerski preizkušnji. Še več: v tem so ga podpirali. Zdaj si lahko ogledamo še film o njegovem norem podvigu na španski gravel dirki Badlands.

Oliver Grenaa

Ste se kdaj vprašali kaj se zgodi, če na ultramaratonsko dirko pride profesionalni kolesar ekipe World Toura, ki na Ucijevi lestvici zaseda 1590. mesto? Zmaga! Z več kot 15 urami prednosti pred drugouvrščenim. In 22 urami prednosti pred drugim.

Cestar, everestar, gravler, ultrakolesar

EF Pro Cycling je v sezono vstopil z najlepšimi dresi, pred Girom pa razburil javnost s šekasto opravo in podobo račje glave na kronometrski čeladi. Ta estetika bržkone ni v resnici všeč nikomur odraslemu na tem ljubem svetu, vendar bolj napredne glave priznavajo dober, predvsem pa uspešen poskus sproščenega pristopa. S svojim načinom promocije sporočajo, da ni vse v rezultatih, a EF žanje tudi zmage. Predvsem pa v sodelovanju z Rapho v okviru projekta EF Gone Racing privabljajo medijsko pozornost, tudi izven prizorišč bleščečega sveta cestnega dirkanja.

Lachlan Morton ni najboljši cestni kolesar na svetu, a je simpatična pojava. Za njim je že Dirty Kanza, na nekaterih velikih gravlerskih dirkah pa si je želel nastopiti tudi letos, a je ostal zaradi koronakrize brez vsega. Poleti je everestal. Dvakrat. prvič se je uštel, drugič je vendarle postavil veljaven svetovni rekord. Manj kot mesec dni pred štartom Gira pa je šel na dirko, ki je za moža njegovega kova glede na čas le približno polovico krajša od grand tourov.

Giro ne more biti dosti težji …

Transiberica so tri nepodprte preizkušnje oziroma dirke brez nagradnega sklada. 1000-kilometrska Transpyrenees prečka Pireneje od Sredozemlja do Atlantske obale po asfaltu, na poti pa so tudi veliki Peyresourde, Tourmalet in Aubisque. Transiberica je pustolovščina brez določene trase, samo s kontrolnimi točkami, ki jih je treba prevoziti, v povprečju pa je dolga okoli 3.000 kilometrov.

Lachlan Morton pa je izbral dirko Badlands, krožno gravlersko tekmo po Sierra Nevadi s štartom in ciljem v Grenadi. 725 kilometrov. 15.000 metrov višinske razlike. 3.212 metrov visoki prelaz Veleta. Sliši se kot odlična priprava za tritedensko dirko. Če bi trajala teden dni. Morton je traso, ki v 85 odstotkih ni asfaltirana, prevozil v vsega 43 urah in 50 minutah. Bruto. Najdaljši postanek? 19 minut.

Lachlan Morton je manj kot mesec dni kasneje štartal na Giru. Ob misli nanj je takoj po Badlands flegmatično izjavil: »Saj bo kul. Mislim … ne more biti dosti težje od tega, kajne?«

Komentarji

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik? Ustvari račun.