Kitajski rezanci s piščancem in zelenjavo

Obožujete azijske jedi? Ni potrebno iti v azijsko restavracijo oziroma naročiti hrane na dom.

Res je, da za pripravo azijske hrane potrebujemo kar nekaj sestavin, ki jih lahko kupimo le v večjih supermarketih ali v posebnih trgovinah, a približek lahko ustvarimo tudi iz običajnih sestavin. 

Sestavine (za dve osebi)

Rezance kuhamo v vreli vodi 3 minute in jih odcedimo (2 žlici vode prihranimo) ter prelijemo s hladno vodo in jih na cedilu malo otresemo.

Skupaj zmešamo sojino omako, kečap, arašidovo maslo, limonin sok in dve žlici vode od kuhanja testenin.

Piščančje meso narežemo na trakove ter ga potresemo s karijem in popečemo na žlici olja. Meso preložimo v skodelico in pokrijemo, da ostane toplo.

Na ponev vlijemo drugo žlico olja ter na njem na hitro prepražimo zelenjavo. Zelenjavo odmaknemo ob rob ponve in na sredino ponve ubijemo jajci ter ju mešamo, da zakrknejo. Dodamo odcejane rezance in piščančje meso ter vse skupaj prelijemo z mešanico sojine omake ter dobro premešamo, da se vse sestavine premešajo. Serviramo na krožnik ter po želji potresemo z nasekljanimi arašidi ter rezino limone oziroma limete.

Nekaj nasvetov

Hranilna vrednost na porcijo

Energijska vrednost: 720 kcal
Maščobe: 30 g (37 %)
Beljakovine: 46 g (26 %)
Ogljikovi hidrati: 66 g (37%)
 

Komentarji

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik? Ustvari račun.