E-kolesar oproščen povzročitve smrtne nesreče v Londonu
Kolesarja, ki se je s predelanim električnim kolesom zaletel v peško, tako da je zaradi poškodb glave umrla, so oprostili krive povzročitve smrtne nesreče.
Jose Miguel/Pixabay
Zadnje čase se veliko govori o nevarnostih električnih skirojev, zaradi katerih prihaja tudi do nesreč s težkimi posledicami. Manj pa se govori o nevarnostih električnih koles, sploh če jih lastniki predelajo oziroma programirajo tako, da odstranijo elektronsko blokado, ki motor izključi pri hitrosti 25 km/h.
Prehitro električno kolo
S tako predelanim e-kolesom je 28. avgusta 2018 v londonskem predelu Dalston 32-letni Thomas Hanlon zbil 56-letno Sakine Cihan s hitrostjo okoli 50 kilometrov na uro. Šlo naj bi za prvo smrtno nesrečo pešca z udeležbo kolesarja z električnim kolesom.
Za sam primer očitno bila problematična hitrost, čeprav je na kraju nesreče ta omejena na 20 milj na uro (približno 32,2 km/h), ampak to, da kolesar ni imel dovoljenja za vožnjo in zavarovanja za kolo, ki je omogočalo asistenco pri bistveno višji hitrosti od predpisane (15,5 milj oziroma 25 km/h). Očitana mu je bila tudi povzročitev nesreče zaradi brezobzirne vožnje, česar pa je bil včeraj oproščen.
Prehiter, a oproščen
Priča je izjavila, da naj bi jo Hanlon prehitel »veliko prehitro za običajno električno kolo«. Nekaj trenutkov kasneje je že prišlo do usodnega trčenja, pri katerem naj bi bilo po izjavi druge priče videti, da sta kolesar in peška trčila z glavama. Peška je obležala, kolesar pa se je pobral in slednjič odšel s prizorišča, čeprav so ga skušali očividci zaustaviti.
Policistom je Hanlon kasneje priznal, da je zapustil kraj dogodka, a da se ne čuti krivega, saj nesreče ni mogel preprečiti. Na semaforju je za vozila gorela zelena luč, peška pa naj bi nenadoma stopila na cesto, ne da bi pogledala v njegovo smer. To naj bi potrdil tudi posnetek nadzorne kamere.
Nesporno je, da bi moralo biti električno kolo z asistenco nad hitrostjo 25 kilometrov na uro zavarovano in da bi moral imeti kolesar dovoljenje za vožnjo z motornim kolesom. Kljub temu, da je bila omejitev hitrosti na kraju nesreče 20 milj na uro, pa so ga včeraj oprostili krivde za brezobzirno vožnjo.
Komentarji
Za komentiranje se prijavi
Nov uporabnik?Ustvari račun.