Specialized obogatil linijo Recon

Sezona 2020 prinaša šprinterice z zajetnejšimi in bolj fleksibilnimi zunanjimi podplati, ki olajšajo hojo. Specialized ponuja tri modele, ki izhajajo iz vrhunskega modela za kros in ciklokros.

Čevlji Recon S-Works so na videz praktično enaki kot cestne šprinterice S-Works 7. A na izjemno togem podplatu je gume le za vzorec, zgornji del pa je pred poškodbami zaščiten le s tanko plastjo gume v prstnem delu. Recon S-Works so sicer noro lahki, pri velikosti 42 le 270 gramov, ampak za bolj sproščena, četudi hitra celodnevna ali večdnevna potovanja niso najprimernejši. Sploh za tiste, ki si vmes privoščijo krajši sprehod.

Fleksibilnost je v teh časih lepa vrlina

Modeli Recon 3.0, Recon 2.0 in Recon 1.0 še zdaleč niso samo cenejše izvedenke. Najbolj je opazen zunanji podplat, predvsem v petnem delu. Izdelan je iz gume, ki so jo poimenovali SlipNot – članek sem napisal ob komadih Slipknot – in obljublja dober oprijem na različnih podlagah.

Drugačen je tudi srednji podplat Stride Toe Flex, ki je za lažjo hojo pregiben v predelu prstov, preostanek pa je tog, zato naj ne bi trpel prenos moči na pedala. Specialized se pohvali tudi s tehnologijo Xpel za odvajanje vode – ali piva, kot namignejo.

Na voljo so v velikostih od 36 do 49, od 38 do 45,5 tudi z vmesnimi številkami.

Recon 3.0

Karbonski podplat ima samo Recon 3.0, ki ga Specialized ocenjuje z lastnim indeksom togosti 10.0 – za primerjavo, podplat Recon S-Works je označen z indeksom 13.0. Za zatezanje skrbita aluminijasta gumba Boa L6, v prednjem delu pa trak velkro. Na podplat je mogoče – za razliko od modelov 2.0 in 1.0 – namestiti krampon, kar je dokaz, da ima čevelj tudi tekmovalne ambicije.

Recon 2.0

Podplat je sodeč po Specializedovem indeksu precej manj tog, dosega stopnjo 6.0. Za zatezanje bo dovolj obračanje ene sponke (kot na primer pri cestnem modelu Torch 2.0), v prednjem delu pa je trak velkro. Ker ni možnosti namestitve kramponov, je zunanji podplat nekoliko drugačen, a je zelo dobro profiliran. Izbirate lahko med črno in rdeče-črno barvo.

Recon 1.0

Po vezalkah se na sceno vračajo tudi ježki in vstopni Recon ima tako tri trakove velkro, sicer pa so enaki kot Recon 2.0. Zanimivo, da je celo najlažji med vsemi tremi, seveda zato, ker nima sponk Boa.

Pri gravlu šteje udobje

Predvidevamo, da bodo novi modeli navdušili predvsem gravlerje, a gotovo tudi gorske kolesarje in ciklokrosiste, sploh model Recon 3.0, ki je navsezadnje kar 160 evrov cenejši od S-Worksa. Marsikdo se v ekstremno togih čevljih ne počuti dobro, sploh na daljših turah – in, mimogrede, na Slovenskem se letos obeta kar 275 kilometrov dolga dirka … morda res potrebujete nove šprinterice.

 

 

Recon 3.0

Recon 2.0

Recon 1.0

Zapenjanje

2× Boa L6 + velkro

1× Boa L6 + velkro

3× velkro

Teža (št. 42)

355 g

357 g

331 g

Cena

219,90 EUR

149,90 EUR

99,90 EUR



Komentarji

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik? Ustvari račun.