Novo za gravel: Lightweight Pfadfinder EVO

Konservativen vstop na gravlersko tržišče z obročniki 700c germanske kakovosti in izjemne estetike, a samo za plašče širine do 40 milimetrov.

Butični proizvajalec obročnikov in še marsičesa, ki je v nakup prepričal tudi najbolj pikolovsko ekipo, Ineos, vstopa z manjšo zamudo tudi na gravlersko tržišče. A v zadnjih letih se je gravlerski svet precej spremenil. Z nekaj cinizma lahko skoraj rečem, da je le vprašanje časa priznanje, da bi bilo še najbolj smiselno namestiti ukrivljena krmila kar na gorska kolesa. Lightweight je gravlerski set obročnikov Pfadfinder EVO povzel kar po cestnem modelu Wegweiser EVO, njihovem prvem strojno, torej ne povsem ročno narejenem izdelku.

Cestni pristop k makadamu

Obroči so visoki 36 milimetrov in Lightweight posebej poudarja, da niso občutljivi na bočni veter. Z 20 naperami in nekaj več materiala na samih obročih naj bi bili kos zahtevnejšemu terenu. Zanimiv pa je podatek o širini obročev – 24 milimetrov. Vendar gre za zunanjo širino, medtem ko je notranja bržkone vsaj 5 milimetrov manjša. 18 ali 19 milimetrov pa je malo celo za sodobne cestne specialke, ki so pogosto opremljene z 28-, 32-milimetrskimi ali celo širšimi plašči. Zaradi tega naj bi bila torej tudi širina plašča omejena na 40 milimetrov, kar je (pre)malo za zadnje gravlerske trende.

Pfadfinder EVO so na voljo za Shimano, Sram in Campagnolo in dodatno še v različici Schwarz ED s črnimi logotipi in keramičnimi ležaji Ceramic Speed.

Ne sodijo ravno v peresno lahko kategorijo, a tega si na gravlu morda niti ne želite: komplet za 12-stopenjski Sram tehta 1430 gramov (prednji obroč 670 gramov, zadnji 760 gramov). Cena še ni znana.

Bolj vsecestni kot gravlerski obročnik

Zaprisežene gravlerje bo gotovo zmotilo, da naj bi bila največja širina plaščev pičlih 40 milimetrov, tisti bolj praktični ali, recimo, do materiala manj prizanesljivi, pa se tako ali tako sprašujejo, če je sploh smiselno nameščati drage karbonske feltne.

A po svetu se vozi toliko različnih ljudi, da bo gotovo tudi Pfadfinder našel pot do kupcev: tistih, ki si želijo lepo kolo in se na ceno ne ozirajo, po drugi strani pa neradi vozijo po razdrapanih makadamih in tudi z gravel kolesi lep del časa ostanejo na asfaltiranih cestah.

Komentarji

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik? Ustvari račun.