Novi Wahoo Elemnt Bolt ima barvni zaslon

Mali Wahoojev števec je dobil tudi pametnejšo navigacijo, nekoliko so spremenili tudi obliko in za malenkost povečali ohišje, a ostaja majhen, aerodinamičen in žal ne več tako poceni.

Wahoo Elemnt Bolt je v poplavi velikih števcev navduševal uporabnike s preprosto ter intuitivno uporabo, kompaktnimi merami in preprostim enobarvnim zaslonom, seveda pa tudi z dostopno ceno. A v tretjem desetletju se skoraj spodobi, da ima naprava barvni zaslon in da tudi za ceno krepko pod 300 evrov ponuja popolnejšo navigacijo, ki omogoča poleg usmerjanja zavoj za zavojem tudi možnost preusmeritve, če zavijemo z naložene sledi.

Pisano je bolje vidno

Resnici na ljubo je bil monokromatski zaslon marsikomu všeč, res pa je, da je bil zemljevid bolj gusarski kot zares uporaben. Wahoo se je barvnemu zaslonu menda izogibal, ker naj ne bi bil dovolj kakovosten, težave naj bi povzročalo bleščanje v soncu pa tudi energetska potratnost. Prvi njihov barvni števec je bil večji (diagonala 2,7 palca) Elemnt Roam z 8-barvnim zaslonom, novi Elemnt Bolt pa jih na še vedno 2,2-palčnem prikazuje 64.

Svetlost zaslona se samodejno prilagaja svetlobnim pogojem, določenim podatkovnim poljem pa je mogoče nastaviti barvo in tako bolje izpostaviti na primer podatke o moči ali karkoli se vam že zdi pomembno. Na zaslonu naj bi lahko z barvno lestvico spremljali tudi napor, še vedno pa ostajajo na vrhu diode LED, ki so to in še nekaj obveščevalnih funkcij opravljale že doslej.

Boljša navigacija

Mape so preglednejše že zaradi boljših barv, bistveno pa je, da zna računalnik sam spremeniti pot, če si premislite in skrenete s sledi. Kar koristno je, da je mogoče s sledmi upravljati tudi prek števca samega in ne le prek aplikacije, kot pri prvem Boltu. Ali deluje funkcija usmerjanja zavoj za zavojem tudi s sledmi, naloženimi s Strave, ne vem – v vseh teh letih tega niso ponudili pri prejšnjem Boltu.

Oh, izdatno so razširili tudi notranji pomnilnik – z arhaičnih treh na solidnih 16 GB.

Osnova za nastavitve števca in povezovanje senzorjev ostaja aplikacija za telefon Elemnt, ki z novo posodobitvijo omogoča tudi prejemanje sporočil z WhatsAppa neposredno na števec. Upajmo, da so uredili tudi težave s sinhronizacijo do Strave, ki je zadnje čase povzročala težave, zato smo nalagali aktivnosti ročno – no, z dvema tapkoma s prstom.

Nič več noro ugodno

Podroben pogled razkrije, da so tri tipke pod zaslonom po novem izbočene, kar naj bi v primerjavi z vbočenimi pri predhodniku olajšalo upravljanje z rokavicami. In še ena izboljšava: polnilni kabel je standarda USB-C. Zdaj boste torej zadeli v prvo, pospešil pa naj bi se tudi čas polnjenja.

Nova baterija naj bi vzdržala do 15 ur, a so morali zanjo povečati ohišje – za pičla dva milimetra v dolžino. Nič hudega, vendar se je nekoliko spremenila oblika. Novi Elemnt Bolt je sicer kompatibilen s starim originalnim nosilcem, a ni tako lepo integriran, torej šepa tudi aerodinamika. Kakorkoli, starega računalnika ne bo mogoče namestiti na novi nosilec.

S ceno 279,99 evrov (samo števec) ostaja Bolt med dostopnejšimi tovrstnimi napravami, a je vseeno izgubil bistveno konkurenčno prednost: nizko ceno. Od predhodnika je dražji za 40 kar evrov in samo še 70 evrov cenejši od Roama, ki ga boste izbrali, če si želite kakšni dve uri daljšo avtonomijo ter večji zaslon.

Komentarji

Aljosa
26. 5. 2021 09:30:06

Ima pa nova verzija, baje kar nekaj težav s "crashi" med vožnjo (https://www.youtube.com/watch?v=k-IHDyiPK7Q - od 7:30 dalje)

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik?Ustvari račun.