Musguard Omni: blatnik za vsako kolo

Klasični blatnik Musguard iz leta 2013 je dohitel razvoj in po devetih letih je čas za drugo verzijo, prilagojeno – skoraj – vsem okvirjem. Danes se začenja kampanja na Kickstarterju.

Industrijski oblikovalec Jurij Lozić je bil z Musguardom na Kicstarterju leta 2013 tako uspešen, da je sredstva zbral v vsega dveh dneh in zložljivi blatnik je v naslednjih letih postal hit. Kul dodatek. Bolj učinkovit od običajnih ass saverjev, ki vam jih, potiskane z oglasi, domala mečejo v glavo. Leta 2015 je prišel na sceno še prednji blatnik, v novi, dodelani verziji pa prihajata v paru.

Neupogljivi prijatelj, ki se zvije v rolo

Originalni Musguard je nastal v najživahnejšem obdobju ljubljanske muslauf scene in je bil odličen za klasične okvirje. Na mestu sta ga držala oba kraka vilic in mostiček med njima. A takih koles je čedalje manj. Ko smo originalni Musguard konec decembra pred Savskih 50 nameščali na Giant Revolta, nismo zabeležili resnega uspeha. Že takrat je Jurij Lozić osebno omenil, da za čudna kolesa prihaja nova izvedba. Evo jo!

Material je smešno tanek, komaj 0,8 milimetra, tako da je bil glavni izziv preprečiti neželeno zvijanje – pri izdelku, za katerega si obenem želimo, da se zvije. Omni ima drugače zastavljene pregibe, ki preprečijo zvijanje, tudi če blatnik nima nobene opore. Rotacijo okoli svoje osi pa preprečuje silikon na notranji strani obeh velkro trakov. Dovolj naj bi bilo, da trakova dobro zategneš in stvar je rešena. Poleg tega omogoča dve poziciji oziroma kota blatnika, tako da ga lahko kar najbolj približaš gumi, ne glede na obliko okvirja in mesto namestitve. Z lahkoto ga pripneš tudi na sedežno oporo.

Seveda se ga po uporabi še vedno zvije v rolo, kar je bila vedno ena glavnih prednosti.

Zaenkrat je črn

Zadnji Musguard Omni je na voljo v dveh širinah. 80-milimetrski pokrije 28- do 47-milimetrske gume, širši 90-milimetrski pa do 3-palčne. Oba sta dolga 635 milimetrov oziroma efektivno 570 milimetrov. Tehtata pa, skupaj s trakovi, okoli 55 gramov. Manj je besedi o prednjem blatniku, ki se ga namesti na spodnjo cev. Dolg je 446 milimetrov (efektivno 385 milimetrov) in širok 85 milimetrov ter prispeva k teži kolesa 37 gramov.

»Na voljo je v katerikoli barvi, samo da je črna,« so parafrazirali Henryja Forda, ki je ponujal svoj prvi ljudski avto Ford T v vseh barvah, samo da so bile črne. Vzrok za to je cena materiala: za ljudsko ceno ni mogoče ponuditi več barv pri majhnih količinah. In tu je hakelj: če se bo med kampanjo na Kicskarterju zbralo dovolj denarja, bodo vsem podpornikom omogočili izbiro.

Izdelan je iz recikliranega polipropilena, ki ga kupijo v Franciji, končno obliko pa dobi Omni v Sloveniji. Posebej opozorijo tudi, da ga ne zavijajo, ampak ga po pošti dobiš preprosto v kuverti.

V trgovini se bodo kompleti prodajali po 59 evrov, s podporo kampanji na Kickstarterju ga dobiš za 49 evrov, če naročiš takoj, pa za 39 evrov.

Komentarji

Super! Meni s prvo verzijo Musguardov žal ni uspelo. Mi je pa z Ass Savers. Fendor Bendor Big Detour zadaj in Mudder Mini Detour spredaj sta za moje gravel kolo ultimativna blatnika.

Glede na to, da se "ta večji drek" na terenu konča marca, je čas kampanje malo pozen :/

Res je. Ampak zdaj sem se spomnil kakšna je bila lanska pomlad :/

Zlgeda veliko bolje kot SKS Speedrocker, ki se meni ne obnesejo najbolje. No, bidoni so čisti ;). Videl sem, da si jih lani tudi ti uporabljal, amapk nisi nikoli napisal kako se tebi obnesejo?

Vsekakor zgleda bolje in po mojem zadrži približno toliko blata kot bistveno večji in predvsem grozljivo grdi SKS Speedrocker :) Če hočeš priti domov s čistim biciklom, moraš pač privit (!) resne blatnike, ki segajo skoraj do tal.

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik? Ustvari račun.