LeMond: Prolog za gospode in Dutch za dame

Videti sta kot konceptni vozili ali kot nekaj, kar lahko podpremo na platformi za množično financiranje in samo upamo, da nismo kupili mačka v žaklju. Toda Greg LeMond ve kako se naredi dober bicikel. Pošiljati naj bi jih začeli že februarja.

LeMond Bikes

Poleti se je šušljalo. Podjetje LeMond Carbon naj bi v tovarni Tennesseju snovali nove procese za proizvodnjo karbonskih vlaken, ki naj bi bili cenejši, tako da naj bi s proizvodnjo v Ameriki konkurirali čedalje dražjim azijskim tovarnam. Šušljalo pa se je tudi o novih kolesih podjetja LeMond Bikes. Pred časom so predstavili električni kolesi Prolog in Dutch, ki sta namenjeni vsakodnevnim vožnjam in staneta okroglih 4.700 evrov.

Prihodnost je električna in karbonska

LeMond Prolog je okretno, hitro kolo za premagovanje večjih razdalj. Na daleč se ne vidi, da spodnja cev skriva Panasonicovo baterijo in da je v zadnjem pestu elektromotor. Sistem Mahle X35 z 250-vatnim motorjem tehta samo 3,5 kilogramov in je kolesarju v pomoč do hitrosti 20 milj oziroma 32 km/h (kar pomeni, da pri nas v takšni konfiguraciji niti ni legalen). Doseg naj bi bil okoli 70 kilometrov, z dodatno baterijo pa naj bi se podaljšal še za 70 odstotkov.

Tako rekoč celo kolo je karbonsko. Okvir. Krmilo s krmilno oporo. Sedežna opora. Celo blatniki. Za doplačilo pa tudi prtljažnik in košara ter karbonski obročniki LeMond LC30, ki so jih razvili v sodelovanju z münchenskim podjetjem Munich Compsites. Da mislijo resno, dokazujejo tudi s prednjim pestom Tune. Skupaj z integriranima lučkama – prednja je v krmilu in zadnja pod sedežem – tehta kolo samo 11,8 kilogramov. Opremljeno je s Shimanovimi komponentami GRX in XT, ob doplačilu pa z elektronskim sistemom Di2.

Futuristični holand: Dutch

Tako rekoč enake karakteristike ima Dutch, ki si ga je Greg LeMond zamislil za svojo ženo. To je karbonski holand z vsem, kar mora imeti holand, pa še z elektromotorjem, 11-stopenjskim menjalnikom Shimano GRX, kolutnimi zavorami oziroma vso tehnologijo, ki jo najdemo na resnem biciklu. Tehta vsega 12,2 kilograma, torej pol toliko kot kak običajen holander. Karbonska sta poleg blatnikov tudi zadnji prtljažnik in košarica … in da, tudi model Dutch lahko naročimo s karbonskimi obročniki.

Ni poceni …

Seveda ne. Osnovna cena je torej 4.700 evrov. Z elektronskim Di2 se podraži za 800 evrov. Obročniki LC30 ga podražijo za 1850 evrov. V ceno so vključeni blatniki, ne pa tudi prtljažnik in košara. Vsak kos stane še 185 evrov. Tako smo že pri 7.670 evrih. Bi šli dlje kot 70 kilometrov? Dodatna baterija stane 700 evrov.

Je pa res, da boste težko našli bolj prestižno kolo.

V kratkem naj bi nam pokazali še specialko.

   

Komentarji

Najbolj všečkan komentar

Klemen
12. 1. 2021 22:03

Mogoče pa kolesa postanejo nov statusni simbol, kot je bil pred nekaj desetletji avto. Karbonsko mestno kolo za 5.000€+ je že korak v to smer. Integracija pletenic, luči, baterije, celo blatnikov se mi zdi popolnoma skregana z logiko enostavnega vzdrževanja kolesa za vsak dan. Res pa je, da obe kolesi izgledata odlično.

Več (+3)

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik? Ustvari račun.