Cannondale SuperSix EVO Neo

Cannondale je uradno predstavil električno specialko, za katero pravijo, da se jo vozi enako kot njihovo ultralahko SuperSix EVO.

Elektrifikacija ni več tabu niti med cestnimi kolesarji, a običajno je geometrija električnih cestnih koles naravnana bolj vzdržljivostno. Cannondale pa je izbral popolnoma enako geometrijo kot pri njihovem tekmovalnem SuperSixu EVO, s to razliko, da lahko izbiramo samo med tremi velikosti. Elektromotor je v pestu, baterija pa v spodnji cevi. Avtonomijo je mogoče podaljšati z dodatno baterijo, ki spominja na bidon.

Skoraj neopazna pomoč

Za pogon so izbrali rešitev nemškega strokovnjaka za e-mobilnost Mahle. 250-vatni motor z največjim navorom 40 Nm je nameščen v zadnjem pestu in tehta 2,1 kilograma, skupaj z baterijo pa sistem tehta 3,5 kilograme.

Premer Mahlejevega pesta je 100 milimetrov.

Premer Mahlejevega pesta je 100 milimetrov.

Avtonomija baterije naj bi zadostovala za okoli 75 kilometrov, z dodatno baterijo Xtra Power – deluje kot baterijska banka, ki polni glavno baterijo – pa je mogoče doseg občutno podaljšati, ne da bi na cesti ljudje že od daleč opazili zakaj ste pravzaprav ekspresno hitri. Baterija namreč spominja na bidon in doda k teži 1,64 kilograma. Hitrost je seveda omejena na 25 km/h, razen za ameriški trg, kjer lahko s pomočjo elektrike kolesarijo do hitrosti 20 milj na uro (dobrih 32 km/h).

Zunanja baterijska enota doda 208 Wh.

Zunanja baterijska enota doda 208 Wh.

Stopnjo asistence nadziramo prek enote iWoc, ki je diskretno nameščena v prednjem delu zgornje cevi. Dodatne možnosti nadzora nudi Mahlejeva aplikacija za pametne telefone Ebikemotion.

Elektromotor vklopimo prek enote na zgornji cevi.

Elektromotor vklopimo prek enote na zgornji cevi.

Manj kot dvanajst kilogramov kolesa

Po fotografijah sodeč se električna različica SuperSixa res ne razlikuje bistveno od običajne, seveda pa je večji obseg spodnja cev, ki pa je vseeno manj zajetna kot pri kolesih z motorjem in baterijo Fazua. V glavnem pa bo lahko kolesar užival v vseh prednostih aerodinamičnega in vseeno relativno lahkega kolesa, na katerega brez težav namestimo 28-milimetrske plašče.

Na kolo je nameščen Cannondalov integrirani senzor hitrosti.

Na kolo je nameščen Cannondalov integrirani senzor hitrosti.

Na voljo bo v treh različicah z enakim karbonskim okvirjem. Najdražji model je opremljen s Shimanovo Dura-Ace Di2 in tehta samo 11,3 kilograme (pri velikosti L). Dražja modela imata karbonsko sedežno oporo HollowGram 27 SL KNØT, krmilno oporo HollowGram KNØT in karbonsko krmilo HollowGram SystemBar SAVE. Krmilo in opora dajeta vtis, da gre za integriran sistem, pri tem pa je mogoče prilagajati naklon krmila. SuperSix EVO Neo 3 z opremo Shimano 105 ima skromnejši, povsem aluminijasti kokpit.

SuperSix EVO Neo 1 je opremljen z elektronsko opremo Shimano Dura Ace Di2, zato so lahko vsi kabli integrirani.

SuperSix EVO Neo 1 je opremljen z elektronsko opremo Shimano Dura Ace Di2, zato so lahko vsi kabli integrirani.

SuperSix Evo Neo ni edina Cannondalova električna specialka. Za ugodnejšo ceno si lahko omislite tudi aluminijastega Synapsa Neo z bolj sproščeno geometrijo, ki je bolj prilagojena izletništvu. Kdor si želi tekmovalnih občutkov, pa bo lahko na SuperSixu Evo Neo okusil kako v klanec leti, ko pohodijo najboljši na svetu. 

Cene

Cannondale SuperSix EVO Neo 1 (Shimano Dura Ace Di2): 8.999 EUR
Cannondale SuperSix EVO Neo 2 (Shimano Ultegra): 5.499 EUR
Cannondale SuperSix EVO Neo 3 (Shimano 105): 4.199 EUR

Komentarji

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik?Ustvari račun.