Ameriške palačinke z gozdnimi sadeži

Ameriške palačinke z gozdnimi sadeži

Če bi rekli, da so ameriške palačinke odličen obrok pred zahtevnejšo kolesarsko vožnjo, je skoraj tako, kot bi trdili, da je Armstrong vozil na žgance in klobaso. Pa vendar, z nekaj spremembami recepta lahko uživamo v še kako okusnem kolesarskem zajtrku.

Pirina moka je v primerjavi s pšenično lažje prebavljiva in zagotavlja konkreten vir ogljikovih hidratov, ki bodo poskrbeli za hiter vir energije. Namesto mleka uporabimo pinjenec, saj vsebuje malo mlečnih maščob, poleg tega pa poskrbi za nižjo pH-vrednost. Ko pride soda bikarbona v stik z nizko vrednostjo pH, nastane reakcija, pri kateri se sprošča ogljikov dioksid. To povzroči rahljanje živila, oziroma povedano bolj enostavno – palačinke postanejo še bolj puhaste. Gozdni sadeži so nasploh koristni za telo zaradi vitaminov, mineralov, antioksidantov ... mi pa jih bomo dodali predvsem zaradi fruktoze, ki je dodaten vir energije.

Sestavine (za 1 osebo):

Za palačinke:

Za preliv:

Priprava:

Moko zmešamo s pecilnim praškom, sodo bikarbono in soljo. Rumenjak ločimo od beljaka. Beljak stepemo v trd sneg. Skupaj zmešamo rumenjak, pinjenec in mineralno vodo. To zmes vlijemo k mešanici iz moke. S spatulo vse skupaj premešamo, le toliko, da dobimo gladko zmes. Nazadnje vmešamo še sneg iz beljaka. Maso pustimo stati 10 minut.

Palačinke lahko pripravimo tudi iz polnozrnate moke, ki bo poskrbela za počasnejše sproščanje ogljikovih hidratov in daljšo sitost.

Medtem pripravimo preliv iz gozdnih sadežev. Gozdne sadeže stresemo v kozico, prilijemo dve žlici vode in limonin sok. Segrejemo in pokrito kuhamo toliko časa, da se gozdni sadeži razpustijo. Koruzni škrob zmešamo z dvema žlicama hladne vode in vmešamo v kuhane gozdne sadeže. Kuhamo še kakšno minuto, toliko da se omaka nekoliko zgosti.

Sladkosnedi lahko maso za palačinke in preliv malce posladkajo.

Ponev segrejemo na srednjo temperature in na njej pečemo manjše palačinke.

Pečene palačinke premažemo z grškim jogurtom in prelijemo z gozdnimi sadeži.

 

Hranilna vrednost
  • Energijska vrednost: 590 kcal
  • Maščobe: 10 g (15 %)
  • Beljakovine: 30 g (20 %)
  • Ogljikovi hidrati: 94 g (65 %)

Komentarji

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik?Ustvari račun.