Novost: Bianchi Impulso Pro

Novo gravel kolo se z agresivno geometrijo predstavlja kot tekmovalni brat bolj avanturistično naravnanega Arcadexa.

Bianchi

Konec lanskega leta je Bianchi mnenja razdelil z zanimivo oblikovanim Arcadexom, njihovim prvim karbonskim gravel kolesom, ki se je postavil ob bok aluminijastemu vsecestnemu Impulsu Allroad. V čedalje bolj tekmovalni gravlerski svet zdaj Bianchi vstopa s karbonskim Impulsom Pro, ki pa ima z modelom Allroad bolj malo skupnega.

Narejen za hitrost

Če zanemarimo običajne trditve o togosti, odzivnosti in udobnosti, ki navduši na dirkah in udobnih dolgih vožnjah, gre za karbonsko specialko s precej agresivno geometrijo prednjega trikotnika in 425-milimetrskimi obverižnimi cevmi. Okvir naj bi tehtal 1100 gramov (ne vemo katera velikost), ne pohvalijo pa se z aerodinamičnimi prvinami kot pri Arcadexu.

Okvir je precej konvencionalen, kar bo sicer večini gravlerjev všeč: kabli se skrijejo v okvir pri sedežni cevi, objemka sedežne opore ni integrirana, gonilni ležaj je press-fit. Predvsem nižji kolesarji bodo veseli, da je zgornja cev postavljena visoko, kar olajša namestitev torbe za okvir. Pogrešam pa vijake za namestitev tretjega nosilca bidona na spodnji cevi in za torbico na zgornji cevi, ni niti možnosti namestitve blatnikov. Skratka, čistokrvna tekmovalna žival. Če vas mika potovanje, izberite Arcadexa.

Nameščeni so 37-milimetrski plašči WTB Riddler Comp, v oči pa zbode podatek, da je prostora med cevmi dovolj samo za največ 38-milimetrske plašče. Leta 2021 je to v gravlerskem svetu milo rečeno skromno glede na to, da je minimalni standard 40 milimetrov in nekateri proizvajalci ponujajo dovolj razmaka celo za 50-milimetrske plašče 700c. Arcadex sicer omogoča namestitev 42-milimetrski plaščev 700c oziroma 47-milimetrskih za 650b.

Vsecestni gravler

Na voljo je v klasični celeste in v bolj naravno zeleni barvi, zaenkrat samo z eno varianto opreme: Shimano GRX 600 s sistemom 1x, zadnjim verižnikom 11-42 ter gonilko 40t. Seveda je možno namestiti tudi prednji menjalnik. Kokpit in sedežna opora so aluminijasti, obročniki Velomann so na cenejši strani. Cene še niso potrjene, v Veliki Britaniji naj bi stal 3.400 funtov, kar je okoli 4.000 evrov.

V sporočilu za javnost piše, da želi biti Impulso Pro odličen na vseh vrstah podlage, tudi na asfaltu, zato bi lahko imeli bolj za vsecestno kolo, kakor za čistokrvnega gravlerja. Vsekakor bo mnogim všeč prav to: za dober makadam so dovolj široki tudi s 35-milimetrskimi plašči in kdor vozi večinoma po asfaltu in makadam izbere le sem ter tja ali v skrajni sili, si želi kolesa, ki se solidno obnaša tudi na asfaltu – in morda za silo tudi na ciklokrosu? Če si želi bolj agresivno kolo s pedigrejem dobrega, starega Bianchija, je Impulso Pro kar simpatičen odgovor.

Komentarji

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik? Ustvari račun.