Shimano bo proizvajal več

Razlog za težave z dobavo koles je poleg ustavitev proizvodnje zaradi protikoronskih ukrepov tudi naraščajoča priljubljenost kolesarstva. Shimano zato v povečevanje proizvodnih kapacitet vlaga več kot četrt milijarde evrov.

Proizvajalci zamujajo z dobavami koles tudi zaradi pomanjkanja komponent, ki jih večinoma dobavlja Shimano kot daleč največji med veliko trojico Campagnolo, Sram, Shimano. A tudi brez zaprtij tovarn zaradi pandemije Shimano zaradi sprememb v dojemanju mobilnosti ne bi mogel slediti naraščajočemu povpraševanju.

Nova tovarna v Singapurju

Težave se pa še kar ne nehajo: Shimano je moral tudi v letošnjem juniju zapreti tovarno v Maleziji. Proizvodnjo so ustavili 10. junija, kmalu potem, ko je malezijska vlada šele s 1. junijem dovolila zagnati 60 odstotkov proizvodnih kapacitet. Novo zaprtje še dodatno zamika dobavne roke, pri Shimanu pa so že ob prvem lockdownu razmišljali, kako razpršiti proizvodnjo.

Zato 153 milijonov evrov vlagajo v novo tovarno v Singapurju, ki naj bi začela obratovati konec leta 2022. Dobrih 100 milijonov evrov pa Shimano vlaga v povečanje proizvodnih kapacitet v japonskih tovarnah v Osaki in Jamagučiju.

Denar za proizvajalca komponent za kolesarje in ribiče ne bi smel biti problem: Shimano je v pandemičnem letu 2020 zabeležil 482 milijonov evrov čistega dohodka, kar pomeni 22,5-odstotno rast glede na prejšnje leto, letos pa pričakujejo več kot 600 milijonov evrov čistega prihodka oziroma več kot četrtinsko rast.

Komentarji

Zmago1
13. 7. 2021 14:36:20

Vse OK, samo upam da bom dočakal tisto 12 redno Ultegro še pred penzijo :)

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik?Ustvari račun.