Novi Giant Revolt

Tudi Giant se je približal tekmovalno nastrojenim gravlerjem: Revolt druge generacije je lažji, agresivnejši ter (lahko) sprejme širše plašče in po želji tudi potopno sedežno oporo.

Zdaj smo že vajeni: gravel kolesa so geometrijsko vse bolj podobna cestnim in ciklokros specialkam, a imajo dovolj prostora tudi za ekstremno široke plašče. Novi Revolt je precej prenovljen, čeprav sprva ni videti tako: še vedno ima spuščene zadnje vilice, in še vedno bodo nižji kolesarji zaradi podrtega prednjega trikotnika ob torbico v okvirju.

Eno kolo, dve geometriji

Medosna razdalja je zdaj krajša in kot vilic pri velikosti M za celo stopinjo strmejši (zdaj 71,5 stopinj), zato naj bi bilo kolo odzivnejše. Reach je kljub temu daljši, pri srednjem okvirju za 6 milimetrov. To so kompenzirali s krajšo krmilno oporo, tako da je realni doseg pravzaprav celo manjši. Glede na trend širših in zato tudi večjih plaščev so tudi za 10 milimetrov spustili sredino.

A stvari postanejo zanimivejše pri zadnjih dropoutih. Aluminijasti vložek je namreč mogoče obrniti in s tem 425-milimetrske obverižne cevi efektivno podaljšati na 435 milimetrov. Kolo se tako podaljša in za 3 milimetre je daljši tudi trail, kar verjetno vpliva na manjšo odzivnost. A glavni smoter te spremembe je možnost namestitve širših plaščev. V krajši različici je namreč kolo omejeno na največ 42-milimetrske gume, v podaljšani pa se lahko obuje tudi v 53-milimetrske 700c. O obročnikih 650b sicer ni govora.

D-Fuse za udobje na dirkalnem bolidu

Revolt druge generacije je tudi precej shujšal: okvir z vilicami Advanced Pro je lažji za okoli 200 gramov, Advanced pa za 160 gramov, seveda odvisno od velikosti. Giant ni radodaren s podatki o teži, ampak BikeRadar je že stehtal testno zverino Revolt Advanced Pro 0, ki tehta v velikosti L 8,33 kilogramov

Ima nastavke za namestitev blatnikov, tretji bidon na spodnji cevi in torbico na zgornji cevi ter na obeh krakih vilic. Skratka, lahko je tudi popotnik in v tem primeru ga je verjetno smiselno podaljšati.

Podsedežna cev je okrogle oblike, ne pa tudi sedežna opora D-Fuse. Ko odstraniš adapter, lahko tako namestiš tudi okroglo oporo premera 30,9 milimetrov, ker bodo storili pristaši potopnih sedežnih opor. D-Fuse je že s cestnega vzdrlljivostnega Defyja znana Giantova inovacija, ki v novi varianti za model Revolt omogoča z gibljivostjo naprej-nazaj do 12 milimetrov več udobja.

Po podobnem principu je izdelano tudi karbonsko krmilo Contact XR D-Fuse, ki naj bi ostalo togo, ko za krmilo vlečemo, a fleksibilno ob udarcih. Karbonsko krmilo in sedežno oporo imajo vsi karbonski Revolti iz serije Advanced.

Novi obročniki

Advanced Pro 0, Pro 01 in Advanced 0 dobijo tudi nove karbonske obročnike CXR 1 in nekoliko težje CXR 2. Spleteni so na pestu DT Swiss 350, notranja širina obroča je 25 milimetrov, par CXR 1 tehta simpatičnih 1.398 gramov. Giant seveda vztraja pri brezkaveljnih – ali kakorkoli že se slovensko reče obročem hookless. Seveda so zaradi tega lažji in menda tudi trpežnejši ter nudijo boljše vozne lastnosti v zavojih. Ampak, Bog ne daj, da bi namestili plašče, ki niso primerni za hookless. Ljudje, ki tega niso vedeli, so že uničevali obroče. Nekateri so tudi celili rane.

Več agilnosti – tudi z več prestavami

Zanimivo je, da so trije najboljši modeli s karbonskimi obročniki opremljeni s prestavnimi sistemi 2x: ne le Advanced Pro 0 s skupino Shimano GRX Di2 ter Advanced 0 s Shimanom GRX, ampak tudi Advanced Pro 1, na katerem je Sram Rival eTap AXS. Pravzaprav je edini model brez prednjega menjalnika Revolt Advanced 1. Morda tudi to napoveduje nove trende zaradi zahtev tekmovalcev, ki jih motijo veliki preskoki med prestavami.

 

 

Komponente

Obročniki

Plašči

Cena

Advanced Pro 0

Shimano GRX Di2 2×11

Giant CXR1

Maxxis Receptor, 40c

5.399 EUR

Advanced Pro 1

Sram Rival eTap AXS, 2×12

Giant CXR1

Maxxis Receptor, 40c

4.699 EUR

Advanced 0

Shimano GRX 2×11

Giant CXR2

Maxxis Receptor, 40c

3.999 EUR

Advanced 1

Sram Rival eTap AXS, 1×12

Giant P-X2

Maxxis Rambler, 45c

3.499 EUR

Advanced 2

Shimano GRX, 2×11

Giant P-X2

Giant CrossCut AT1, 38c

2.699 EUR

Advanced 3

Shimano GRX, 2×10/Tiagra

Giant P-X2

Giant CrossCut AT1, 38c

2.199 EUR

Komentarji

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik? Ustvari račun.