Gianni Vermeersch kupuje nova okna

Ni breaking news. Niti ni domiseln oglas. Je bizaren oglas s člani ekipe Alpecin-Fenix v glavnih vlogah.

Alpecin-Fenix

V času kislih kumaric je bila včerajšnja novica dneva, da sta Alpecin-Fenix in sestrska ekipa Plantur-Pura sklenila štiriletno sponzorsko pogodbo z belgijskim proizvajalcem oken Deceuninck. Novica, ki so jo obogatili s suhoparnimi izjavami predstavnikov podjetja in ekipe (»Veseli nas novo partnerstvo, to je moštvo, ki s svojo usmerjenostjo v cilj odraža vrednoste našega podjetja, bla, bla …« je postala zabavna šele zvečer, ko sem med izgubljanjem časa na Twitterju naletel na eno bolj bizarnih reklam za sponzorje kolesarskih ekip v že tako bizarni zgodovini tovrstnih reklam.

Hotel si na rundo, pristal pa v saloni z okni

V reklami, ki so jo objavili na Instagramu, Twitterju in Facebooku, ni pa še našla poti do Youtuba, Ceylin del Carmen Alvarado, Puck Pieterse, Tim Merlier in Mathieu van der Poel čakajo zamudnika Giannija Vermeerscha. Ko se končno primaje, se opraviči, da je izgubil občutek za čas, saj se že tedne ukvarja z izbiranjem novih oken in vrat. Kdor je že kdaj kupoval tega hudiča, lahko z njim samo sočustvuje – tudi Ceylin reče, da jo to spravlja ob pamet. Rešitev ima Tim Merlier. Nekje v bližini trase je namreč fabrika, zato med treningom skočijo še v salon, cela delegacija, kot pripadniki kakega kibica.

Vse skupaj začini res obupna igra udeleženih, za katere si predstavljam, da se jim je ljubilo to snemat približno toliko, kot kupovat okna. Predstavljaj si, da ste dogovorjeni za rundo, potem vas pa kolega zvleče v salon stavbnega pohištva nekje v industrijski coni, kjer ni mogoče dobiti niti dostojne kave.

»In, kako kaj v ekipi?« vpraša prodajalec oken.

»Odlično! Imamo velike načrte,« pokramlja z njim Mathieu van der Poel.

Na koncu Vermeersch priteče za kolegi z naročjem katalogov in vrečk.

Se spomnite babice Joan? Kaj pa Nibalijeve specialitete?

Ni nujno, da so tovrstni oglasi popolnoma butasti: Peter Sagan se je na primer poskušal v kuhinji, kjer je užival v odličnih lastnostih nape visokocenovnega razreda. Naučil nas je skuhat puding s semeni chia. Prhanje z izdelki, ki so našli dom tudi v marsikateri slovenski kopalnici, je bilo malo na prvo žogo, pač način, kako pokazat možakarja zgoraj brez. Spot z babico Joan pa je bil tako ali tako odliče – tudi zato, ker niti ni bil nateg oglaševalske industrije. Babica Joan je pač hitrejša od Sagana, samo opremo mora imet pravo.

Lahko pa je še huje. Kuhala sta tudi Vincenzo Nibali in Ivan Basso, ki sta na koncu postregla s šprinterico. Morda najbolj nadležne oglase, ki so jih predvajali še večkrat kot kompilacije najboljših udarcev enega in edinega Ronnieja O’Sullivana, pa so prispevali kolesarji Katjuše-Alpecin. Nikoli jih ne bomo pozabili. Dosegli so torej svoj namen.

Kot tudi Alpecin-Fenix. Predstavljam si, da je precej lažje sestaviti reklamni spot za električno kolo ali napo, kot za nekaj takšnega, kot je okenski okvir, za katerega si predvsem želimo, da ne bi bil grd.

Prvi poraz za Lefeverovo krdelo

Zgodba o novem sponzorju je po svoje zabavna, glede na to, da je Deceuninck zadnje tri sezone podpiral konkurenčno belgijsko moštvo, ki se bo poslej imenovalo Quick Step-Alpha Vinyl. Šef ekipe Patrick Lefevere sicer pravi, da nima težav s tem, da se je Deceuninck preselil h konkurenci, ki bo Volčjemu krdelu skušala odnesti kar največ zmag prav na domačih klasikah.

Seveda stari maček ne bo priznal, da je slabe volje. Dejstvo je, da ima ekipa naslednje leto v svojem imenu samo enega sponzorja, to je Quick Step. Alpha Vinyl je le eden od produktov tega podjetja. Patrick Lefevere je sicer pred časom v svojem slogu robatega mačota neke minule dobe razlagal, da njegova ekipa ni dobrodelna ustanova, ki bi metala denar v žensko kolesarstvo, češ da so belgijske kolesarke tako ali tako zanič. Zdaj nima denarja za dostojno plačilo Marka Cavendisha, s katerim se še vedno ribata okoli pogodbe za naslednjo sezono in obdobja po koncu Cavove tekmovalne kariere.

Pri Deceunincku pa so izpostavili, da so si želeli podpreti projekt z žensko ekipo. To je v tem primeru Plantur-Pura, ki sicer deluje na kontinentalni ravni, v njej pa poleg Puck Pieterse in Ceylin del Carmen Alvarado dirka poleti še cela vrsta zvezdnic ciklokrosa, med drugimi Sanne Cant, Annemarie Worst in Yara Kastelijn.

Patrick Lefevere je, skratka, doživel prvi poraz. Bolj zanimivo bo na Dirki po Flandriji in še kje.

Komentarji

Za komentiranje se prijavi

Nov uporabnik? Ustvari račun.